Obiceiuri pentru o viata sanatoasa

No iromanii suntem cunoscuti pentru bucatele alese pline de grasimi, dar nu avem ce sa facem, iubim prea mult mancarea! Insa exista cateva obiceiuri sanatoase pe care le putem integra in viata de zi cu zi pentru a ne imbunatati starea organismului.

Aceasta lista scurta va poate ajuta sa mergeti pe o cale care va va ajuta sa ramaneti mai sanatosi pentru o perioada mai lunga de timp.

BEA MAI MULTA APA
Chiar daca credeti ca beti suficienta apa, este putin probabil sa obtineti suficient pentru a va mentine corpul hidratat. In timp ce opt pahare de apa in fiecare zi a fost regula traditionala. medicii acum recomanda sa bem pe baza greutatii corporale. Conform acestui sistem, ar trebui sa beti intre 30-50 de ml pentru fiecare kilogram pe care il cantarati. Acest lucru va ajuta la eliminarea toxinelor din organism, hidratarea pielii, cresterea nivelului de energie si va ajuta sa controlati pofta de foame.

MAI MULTE PRODUSE ALIMENTARE PE BAZA DE PLANTE
Cel putin jumatate din fiecare masa trebuie sa fie compusa din fructe si legume, in timp ce carnea, pasarile de curte si pestele ar trebui sa fie consumate in portii mai mici. Acest lucru va va ajuta sa controlati supraalimentarea. Vitaminele si substantele nutritive din produsele proaspete te ajuta sa ramai tanar si sanatos prin stimularea sistemului imunitar. In special, vitamina C si D ajuta la mentinerea sanatatii si a netezirii pielii, in timp ce antioxidantii din multe legume si fructe contribuie la lupta impotriva cancerului si a altor boli degenerative.

EXERCITII
Ar trebui sa faceti treizeci de minute de exercitii moderate pana la intensitate ridicata in fiecare zi. Cu toate acestea, daca nu faceti exercitii deloc, va recomandam sa va deplasati mai des. Aceasta poate include bicicleta, drumetii sau jogging. Pe masura ce corpul dvs. se obisnuieste cu activitatea, puteti creste durata si nivelul de intensitate. Obtinerea mai multor exercitii in rutina zilnica va va aduce beneficii prin atenuarea stresului si a semnelor de boala mintala, iar sistemul imunitar va creste mai puternic.