Mic dejun la birou: idei si sfaturi

Iaurt la micul dejun

Echipa micdejunlabirou.ro doreste sa propuna cateva idei sanatoase de mic dejun. Daca sunteti ocupat, cu siguranta nu doriti sa sariti masa de dimineata. Micul dejun stabileste cursul pentru obiceiurile alimentare pe parcursul zilei, precum si consumul corect atunci cand incerci sa te menti in forma. Urmatoarele resurse va pot ajuta sa planificati si sa pregatiti un mic dejun sanatos.

Idei sanatoase pentru un mic dejun plin de energie

Cel mai probabil, pentru un mic dejun gustos, dar si sanatos, este necesar ca acesta sa fie servit acasa. Dar daca nu aveti timpul necesar sa manancati acasa inainte de a pleca la serviciu, trebuie neaparat uitate sandwich-urile pline de calorii mancate in fuga. Este mai usor decat pare ca micul dejun sa se serveasca la birou.

Cele mai bune alegeri pentru o dieta sanatoasa sunt alimentele bogate in cat mai multe vitamine si nutrienti benefice corpului uman. Un mic dejun cu alimente ce contin cereale, proteine si fibre – pot constitui substantele nutritive care ofera energie pentru munca zilnica. De asemenea, un mic dejun consistent servit la birou ajuta in a reduce tentatia de a lua gustari in decursul diminetii, pana la pranz.

Imblanzirea ispitei culinare

Daca deja exista diverse gustari pregatite la o intalnire sau o sedinta dimineata devreme, este practic imposibil sa nu va infruptati din cele asezate frumos pe farfurie.

Cel mai important este sa se tina cont de dimensiunile portiilor alese. Chiar daca firma care se ocupa de livrare mic dejun in Bucuresti detine o gama variata de gustari dulci, acest fapt nu inseamna ca trebuie savurate toate la o singura masa. Datorita consumarii doar alimentelor ce contin mai mult sau mai putin zahar de dimineata, poate da un boost de energie, dar aceasta va fi doar temporara.

Faceti distinctia produselor benefice

Trebuie neaparat sa fie invatata diferenta dintre a manca pentru ca va este foame si a manca pentru ca exista mancare disponibila. Chiar daca totul pare gustos, chiar si la micul dejun trebuie sa ne consumam cu masura. Daca nu sunteti infometati, pur si simplu nu va alimetati corpul cu surplus de mancare. Evitati alimentatia totala, pana cand simtiti ca nu mai puteti respira. Incercati sa evitati excesul de mancare, pentru a va mentine in forma, dar si pentru a va mentine sanatosi.

Planul de rezerva pentru micul dejun la birou

Este important sa aveti un plan de rezerva pentru situatii in care pur si simplu nu va puteti hotari la ce sa consumati dimineata. Daca nu aveti nici o sansa de a obtine mancare, dar nu puteti face fata fara cafeaua de dimineata, asigurati-va ca alegeti cea mai mica doza de cafea de la magazinul dumneavoastra preferat. De exemplu, un latte obisnuit fara grasime are doar 100 de calorii si 10 grame de proteine, ce pot ajuta foamea pentru putin timp.

Cu toate acestea, avand colegi cu care se efectueaza munca in echipa, se pot prestabili cu o zi inainte ce alimente pot fi comandate a doua zi dimineata de la Micdejunlabirou.ro si puteti face acest lucru ptin rotatie, ca toata lumea sa fie multumita.