Formarea angajatilor partea 2

Oportunitatile de formare a angajatilor nu se regasesc doar in cursurile si seminariile de formare externa. Acestea se regasesc, de asemenea, in continutul fisei postului si responsabilitatilor angajatului, in oportunitatile de formare interna si, in final, prin oportunitati de formare externa, al caror impact se poate amplifica prin activitatile pe care le urmariti inainte si dupa formarea angajatilor.

Aceste idei subliniaza ceea ce oamenii doresc in formarea si dezvoltarea angajatilor. De asemenea, va articuleaza oportunitatea de a crea angajati devotati si in crestere, care vor beneficia atat de afacerea dvs., cat si de oportunitatile de instruire ale angajatilor pe care le oferiti.

Puteti avea un impact semnificativ asupra formarii si dezvoltarii unui angajat prin responsabilitatile in cadrul postului curent al angajatului. Continutul postului, ceea ce angajatul face in mod regulat la locul de munca, este de asemenea un factor important in formarea angajatilor si dezvoltarea profesionala.

Acestea sunt idei despre modul in care puteti oferi formarea angajatilor prin intermediul postului pe care angajatul il exercita:

  • Extindeti sarcina de a include noi responsabilitati de nivel superior care ajuta angajatul sa-si extinda abilitatile.
  • Redistribuiti responsabilitatile pe care angajatul nu le place, care sunt obisnuite si pe care angajatul le-ar fi putut face de mult.
  • Oferiti mai multa autoritate angajatului sa se autogestioneze si sa ia decizii.
  • Invitati angajatul sa contribuie la deciziile si planificarea mai importante, la nivel de departament sau la nivel de companie.
  • Oferiti mai mult acces pentru a participa la intalnirile mai importante si de dorit.
  • Furnizati mai multe informatii la nivel inalt prin includerea angajatului pe anumite liste de e-mail, in briefing-ul companiei si in increderea dumneavoastra.
  • Oferiti angajatilor mai multe oportunitati de a participa la procesul de stabilire a obiectivelor, prioritatilor si masuratorilor.
  • Atribuirea membrilor personalului de raportare conducerii sau conducerii sale.
  • Atribuiti angajatului sa conduca proiecte sau echipe pentru a-si dezvolta abilitatile de conducere.
  • Activati angajatul sa petreaca mai mult timp cu seful sau.
  • Oferiti angajatilor oportunitatea de a se incrucisa in alte roluri si responsabilitati.