Formarea angajatilor – partea 1

Formarea angajatilor este un proces axat pe comunicarea si predarea informatiilor si / sau instructiunilor angajatilor. Scopul instruirii angajatilor este de a imbunatati performanta angajatului sau de a ajuta angajatul sa dobandeasca un nivel necesar de cunostinte si abilitati pentru a-si indeplini in mod productiv, eficient si profitabil slujba.

Angajamentul fata de formarea si dezvoltarea angajatilor de catre angajator este unul dintre factorii semnificativi in alegerea angajatorilor si a locurilor de munca ale angajatului.

Este important sa prezicati daca organizatia dvs. este susceptibila sa-si pastreze un angajat dupa angajare. Formarea angajatilor este, de asemenea, un factor cheie in motivatia angajatilor, precum si in mentinerea angajatilor.

Secretele in dezvoltarea formarii angajatilor pe care trebuie sa le cunoasteti 

Posibilitatea angajatilor dvs. de a continua sa creasca si sa-si dezvolte abilitatile de imbunatatire a carierei este parte integranta a fericirii si satisfactiei angajatului fata de locul de munca. De fapt, aceasta oportunitate pentru angajati de a se dezvolta prin instruire este unul dintre cei mai importanti factori in motivarea angajatilor, angajamentul si moralul pozitiv. Formarea si dezvoltarea angajatilor sau oportunitatile de formare a celorlalti sunt componente integrate in jumatate din cei 18 factori care contribuie la reducerea cifrei de afaceri a angajatilor. Cei mai buni angajati ai dvs., angajatii pe care doriti sa ii pastrati cel mai mult, se dezvolta atunci cand au oportunitatea de a creste prin formarea si dezvoltarea optiunilor angajatilor.

Exista insa cateva secrete despre ce doresc angajatii de la oportunitatile de formare. Acestea trebuie sa va ghideze pe masura ce va ganditi la optiunile de pregatire a angajatilor. Acesti doi factori sunt esentiali daca doriti sa multiplicati valoarea formarii si dezvoltarii angajatilor pe care le oferiti. Trebuie sa:

  • Permiteti angajatilor sa urmeze cursuri de formare si dezvoltare in directiile pe care le aleg, nu doar in directiile desemnate de companie si necesare. Ambele sunt necesare si recomandate.
  • Sprijiniti compania dvs. in procesul de invatare, in general, si nu numai in sprijinul cunostintelor necesare pentru postul curent sau urmatorul angajat anticipat. Recunoasteti ca factorul cheie este mentinerea angajatului interesat, participarea si angajarea intr-un mediu organizational de invatare.