Este zaharul cauza cresterii in greutate?

Zaharurile prelucrate adauga calorii in dieta dvs. si va pot perturba metabolismul, ducand la cresterea in greutate sau la intretinere si prezinta riscuri grave pentru sanatate. Alimente precum painea alba si patrunjelul se descompun la fel ca si adaosul de zahar, asa ca este vorba si de tipurile de carbohidrati pe care le consumati.

Pentru a evita zaharul suplimentar in dieta ta si pentru a ajunge pe o cale catre o mai buna sanatate, ia in considerare aceste strategii simple.

• Cititi etichetele produselor alimentare. Cautati alimente care contin putin zahar sau deloc pentru a avea o dieta sanatoasa.

• Cautati etichete de mancare care spun ca mancarea nu este indulcita. Nu este „indulcit in mod natural”. Asta inseamna ca nu va exista nimic care ar putea sa va arunce in aer. Schimbati iaurtul fara aroma de grasime pentru iaurtul grecesc cu capsuni proaspete si economisiti 19 grame de zahar. Schimbati-va cafeaua de vanilie preferata pentru cafeaua neagra cu o stropire de crema si economisiti 35 de grame de zahar.

• Incearca ceva nou. Luati in considerare un plan de dieta care se concentreaza pe carbohidrati, grasimi bune, proteine ​​sanatoase si fibre mari, care se dovedeste a avea un impact pozitiv asupra sanatatii inimii, pierderii in greutate si a abdomenului. Este important sa va concentrati mai mult pe luarea in considerare a calitatii grasimilor si carbohidratilor pe care ii mancati, decat pe eliminarea lor completa.

O dieta sanatoasa si un stil de viata echilibrat sunt printre cele mai bune aparari pentru a ajuta la combaterea bolilor cardiovasculare. Reducand zaharul din alimentatie puteti sa va imbunatatiti sanatatea inimii si sa aveti un corp sanatos si o forma fizica foarte buna.