Dieta vs. Exercitii. Ce functioneaza mai bine pentru pierderea in greutate?

Ce este mai important: dieta sau exercitiul fizic? Oricine care a incercat sa piarda in greutate si sa mentina un stil de viata sanatos si-a pus probabil aceasta intrebare. Ar ttrebui sa te concentrezi mai bine pe unul dintre aceste doua aspecte sau doar pe unul? Cand vine vorba de pierderea in greutate, impartirea ar trebui sa fie de aproximativ 80 la suta concentrare pe ceea ce mananci si 20 la suta pe exercitii. Logica este simpla, spun expertii. Totul este despre calorii si cat consumi. Daca mancati mai putin si faceti exercitii, veti arde mai multe calorii. Cu toate acestea, exercitiile fizice ne provooaca adesea foame, motiv pentru care multi oameni care nu isi adapteaza antrenamentele nu obtin rezultatele dorite.

Pentru a obtine un stil de viata mai sanatos si pentru a pierde in greutate, luati in considerare aceste sfaturi rapide care combina atat dieta, cat si exercitiile fizice. Consumul de mese mai mici la intervale de trei ore va face sa va simtiti plin, sa controlati glicemia si sa va stimulati metabolismul. Partea de invatare de control este cheia pentru a pierde in greutate.
Legumele au un continut redus de calorii, bogate in fibre de umplutura si incarcate cu substante nutritive, asa ca este cazul sa le includeti cat mai des in dieta. Consumul de apa este la randul sau foarte important. Studiile arata ca oamenii care consuma mai multa apa au pierdut mai repede si mai mult in greutate.

Miscarea este si ea importanta si nu trebuie neglijata. 30 de minute zilnic sunt suficiente pentru a va mentine in forma.  Amintiti-va ca detineti cheia pentru indeplinirea obiectivelor dvs. de scadere in greutate si de sanatate si aceasta se rezuma la a face schimbari in stilul de viata. Concentrati-va asupra mancarii mai bune si miscarii regulate si veti fi pe drumul cel bun.