Dieta are un rol esential pentru aspectul pielii

Alimentele joaca un rol important in sanatatea pielii. O dieta nesanatoasa priveaza pielea de vitaminele, mineralele si antioxidantii care o mentin sanatoasa, rezistenta si tanara. Consumul de alimente cu o valoare nutritiva mica sau fara valoare este strans legat de stilul de viata nesanatos, accelereaza imbatranirea, provoaca pigmentare neuniforma, diminueaza procesul celulelor pielii, dar contribuie si la uscarea pielii.

Hiperpigmentarea pielii poate fi o consecinta a unei diete precare. Formarea de plasturi intunecati poate fi un simptom al bolilor autoimune si gastro-intestinale, deficientelor de vitamina si tulburarilor metabolice. Aportul unei alimentatii sanatoase si alimentelor antiinflamatoare ajuta la rezolvarea acestor probleme si va usureaza eliminarea petelor intunecate. In plus, dieta sanatoasa sustine gestionarea greutatii si poate preveni aparitia acneei. Acest lucru este deosebit de benefic daca luati in considerare faptul ca acneea poate lasa in urma cicatrici.

Cele mai bune alimente pentru o piele sanatoasa sunt: legumele verzi, fructele de padure, grasimea de peste, rodiile, rosiile, ceaiul verde, uleiul de masline, uleiul de cocos, ouale, migdalele si fructele de avocado.

Chiar si tenul are nevoie de un stil de viata sanatos care nu include doar o dieta bine echilibrata, ci si o activitate fizica regulata. Pentru a va elimina petele intunecate, este util sa incepeti un program de antrenament regulat. Asigurati-va ca alegeti ceva care va face sa transpirati, cum ar fi cardio. De ce? Studiile arata ca exercitiul detoxifica organismul prin eliminarea substantelor chimice nocive care provoaca depresie.

Nu numai toxinele si substantele chimice va pot afecta sanatatea mentala si fizica, dar ele pot contribui si la neregularitatile pielii, iar tenul neuniform este unul dintre ele. Sa nu uitam ca exercitiile fizice au efecte de curatare corporala si anti-imbatranire care imbunatatesc fluxul sanguin, permitand astfel pielii dumneavoastra sa obtina substantele nutritive necesare mai eficient. Incercati sa faceti cel putin 30 de minute in cele mai multe zile pe saptamana, dar asigurati-va ca ramaneti hidratat.