Cum sa organizati o petrecere de tip business

Din cand in cand, intreprinderile trebuie sa paraseasca limitele birourilor (si confortul operatiunilor lor obisnuite) pentru a gazdui un eveniment, fie pentru personal, clienti sau parti interesate cheie. Organizarea unui eveniment de calitate poate fi totusi o provocare: multe pot merge gresit. In aceasta postare, vom analiza unele dintre modalitatile prin care poti sa-ti executi evenimentul cu usurinta (si sa evitam unele dezastre frecvente pe parcurs).

Lipiti-va bugetul

Costurile pentru evenimente de afaceri pot elimina rapid controlul daca nu detineti pe dpelin controlul pe ele. Prin urmare, inainte de eveniment, asigurati-va ca aveti un buget si luati masuri pentru indeplinirea acestuia. Verificati pretul locatiei si eventualele costuri auxiliare. Verificati de doua ori cheltuielile cu furnizorii de servicii de catering si animatori (daca aveti) si luati in considerare alte articole, cum ar fi transportul.

Protejati-va de vreme

Ultimul lucru pe care il doriti este sa cheltuiti bani organizand un eveniment, doar pentru ca acesta sa conduca la o spalare. Prin urmare, este esential sa va protejati evenimentul de ploaie si orice alt eveniment meteorologic, daca intentionati sa il gazduiti in aer liber. Marcaje, pereti laterali, umbrele si prosoape sunt esentiale daca vremea pare nesigura.

Construiti un zumzet

Organizarea unui eveniment de afaceri este costisitoare. Prin urmare, doriti sa se afiseze cat mai multi oameni care trebuie sa fie acolo. Atragerea colegilor nu este o provocare: asigurati-va ca managerii au claritatea asteptarilor. Obtinerea clientilor, pe de alta parte, poate fi dificila. O abordare este de a folosi social media pentru a scoate mesajul. Promoveaza faptul ca vei oferi beneficii exclusive pentru participanti, cum ar fi interviuri, ateliere, probe gratuite sau acces timpuriu la produse.