Cum ar trebui formata relatia cu consumatorii

Obtinerea de noi clienti este importanta, dar daca doriti ca afacerea dvs. sa prospere, trebuie sa va concentrati pe pastrarea lor si pe castigarea loialitatii lor. Clientii repetati reprezinta ceea ce mentine o afacere si iti ofera stabilitatea de care ai nevoie pentru cresterea viitoare. Daca uitati doar de un client imediat ce veti avea banii, nu veti putea construi o afacere puternica pe termen lung. Daca veti avea succes, trebuie sa invatati cum sa promovati relatii puternice cu clientii care dureaza mult timp, iar acest lucru poate fi dificil.

Investiti in software de management al clientilor

Cand aveti de-a face cu o multime de clienti diferiti, este usor pentru oameni sa fie uitati. Adesea, intreprinderile sunt foarte bune la generarea de oportunitati, dar nu sunt atat de bune in a tine pasul cu acesti clienti potentiali si a le muta pe conducta de vanzari. De asemenea, este posibil sa va pierdeti atunci cand vineti sa va conectati cu clientii dupa ce au facut o achizitie, ceea ce da impresia ca nu va deranjati de acestia odata ce aveti banii lor. Dar daca investiti in software-ul de gestionare a relatiilor cu clienti, veti gasi mult mai usor sa urmariti toate interactiunile dvs. cu clientii.

Aratati-le ca va pasa

In relatiile dintre oameni, conteaza lucrurile mici. Oferirea de a gati cina sau de a iesi undeva frumos impreuna, de exemplu, ajuta la mentinerea acestei relatii puternice. Relatia dintre o companie si un client nu este diferita si este important sa faceti lucruri pentru a arata ca va pasa. Trimiterea de cadouri sau e-mailuri gratuite de ziua lor de nastere si de a raspunde rapid la mesajele pe care le trimit pe social media arata ca ati investit in relatia pe care o aveti cu ei, iar acest lucru ii va face sa revina in viitor.

Cereti feedback

Recenziile clientilor sunt o parte foarte importanta a strategiei dvs. de marketing, dar sunt, de asemenea, o modalitate buna de a va imbunatati relatia cu clientii existenti. Daca cereti feedback despre un produs dupa fiecare achizitie, aratati clientului ca le apreciati opinia. Este nevoie doar de un e-mail rapid si veti construi relatia dvs. si veti primi mai multe recenzii pe care sa le puneti pe site-ul dvs. in acelasi timp.