3 moduri in care poti manca sanatos atunci cand nu ai timp sau chef sa gatesti

Desi traim pe fuga, cel mai bun mod de a mentine o greutate sanatoasa este prin consumarea alimentelor cat mai neprocesate. Pentru multi oameni, acest fapt este sinonim cu petrecerea a mult mai mult timp in bucatarie, insa acest lucru nu poate fi realizat intotdeauna. Unii oameni sunt pur si simplu prea ocupati sa isi gateasca propriile mese, sau ideea de a gati nu ii atrage. Iata cateva modalitati alternative de a va asigura ca mancati mese sanatoase cand nu aveti timp sau dorinta de a le gati singur.

1.Cumpara preparate sanatoase care pot fi incalzite la cuptorul cu microunde

Unii oameni sustin ca „sanatos” si „cuptor cu microunde” nu se potrivesc, dar exista unele preparate sanatoase care pot fi incalzite in aproximativ 4-5 minute. Cauta mancaruri cu continut scazut de sodiu si care sunt alcatuite din legume si cereale integrale. Poti cumpara bucate etnice delicioase, cum ar fi Pad Thai sau preparate mexicane. Aromele si consistenta ofertei vegetale te vor surprinde.

2.Angajeaza un chef personal

Inainte de a discredita aceasta idee, intreaba-te: ai angaja un antrenor personal ca sa te ajute sa fii in forma? A angaja un chef personal nu este prea diferit de asta. Cand sanatatea ta este in joc, aceasta investitie merita.

3.Gateste in avans

Sa presupunem ca nu ai timp sa gatesti in timpul saptamanii, dar esti bucuros sa gatesti o masa sanatoasa in week-end. Profita de acest timp suplimentar pentru a gati cantitati mai mari de preparate, pe care le poti consuma apoi pe parcursul saptamanii care urmeaza. De exemplu, poti gati o oala mare de orez brun astfel incat sa ai intotdeauna o gustare sanatoasa la indemana. O alta idee este sa coci o jumatate de duzina de cartofi in cuptor, apoi sa ii reincalzesti si sa adaugi diferite topping-uri, de la branza la chili.